Kosten boekhouding per maand
Welk boekhoud abonnement past bij u?
Betaal een vast maandelijks tarief voor de complete administratie van uw bedrijf. Uw boekhouding uitbesteden betekent meer inzicht in uw financiën en veel gemak. Zo houdt u tijd over om u volledig focussen op uw onderneming.
ZZP/Eenmanszaak
€77,50/per maand
Verwerken administratie
Software kosten
BTW-aangifte
IB-aangifte
Jaarrekening
Support via chat of email
Max. aantal mutaties 240 p.j.
Vennootschap onder firma
€99,00/per maand
Verwerken administratie
Software kosten
BTW-aangifte
IB-aangifte
Jaarrekening
Support via chat of email
Max. aantal mutaties 240 p.j.
Besloten vennootschap
€139,00/per maand
Verwerken administratie
Software kosten
BTW- en VPB-aangifte
Jaarrekening
Deponering KvK
Support via chat of email
Max. aantal mutaties 240 p.j.
Wat kost het als je meer facturen (mutaties) hebt dan het maximale aantal?
Bij onze abonnementen zitten standaard 240 mutaties inbegrepen. Wanneer het aantal handmatige boekingen uit het pakket wordt overschreden, dan rekenen wij een extra vergoeding. Dit wordt in overleg vooraf vastgesteld.
Boekingen/transacties die via een importfunctie kunnen worden geboekt tellen mee als één boeking per importactie. Dus een bankafschrift met 100 mutaties inlezen wordt gerekend als één boeking. Boekingen/transacties die via een volledig automatische koppeling worden geboekt tellen niet mee voor het aantal boekingen. Voor een automatische koppeling met een bankrekening worden dus geen maandelijkse kosten in rekening gebracht.
Het tarief voor de Papieren versie van uw verwerkte administratie bedraagt 0,20 per pagina.
Wat zit er inbegrepen in het abonnement?
In het overzicht bovenaan deze pagina ziet u een overzicht van de taken die zijn inbegrepen. We rekenen geen opstartkosten. Bij de genoemde maandtarieven wordt uitgegaan van een volledig digitale werkwijze.
Dit betekent dat u:
- zelf of via AS&B beschikking heeft over een online boekhoudpakket
- zelf de facturen opstelt en deze digitaal verstuurd
- een bankkoppeling heeft met het boekhoudpakket
- de ontvangen facturen en bonnen zelf upload in het boekhoudpakket
We focussen ons op automatisering. Denk hierbij aan importbestanden en koppelingen met banken, betaalproviders, webwinkelsoftware enzovoorts. Ook als het gaat om bonnetjes en kostenfacturen proberen we zoveel mogelijk te automatiseren.
Om de kwaliteit te kunnen garanderen, controleren we alle kostenboekingen handmatig. De software is nog niet “slim” genoeg om alle boekingen meteen op de juiste manier te verwerken. Soms is specifieke fiscale kennis nodig om facturen op de juiste manier te boeken.
Voorbeelden van handmatige boekingen zijn bijvoorbeeld:
- Het inboeken van een losse verkoopfactuur(dus niet via het boekhoudpakket)
- Het inboeken van een bon van een etentje;
- Het inboeken van een inkoopfactuur van een leverancier;
- Een memoriaalboeking.
Meer of extra werkzaamheden worden op declaratiebasis achteraf berekend tegen een uurtarief van € 50,- exclusief omzetbelasting (tarief 2021). De tarieven worden jaarlijks aangepast met de Dienstenprijsindex.
Hoe zit het met het verwerken van de salarisadministratie?
Heeft u personeel in dienst? Dan rekenen we geen opstartkosten voor de salarisadministratie. De tarieven zijn afhankelijk van de hoeveelheid medewerkers die u in dienst heeft.
- > 10 medewerkers betaalt u 12,50 per medewerker per maand
- Bij meer dan 10 medewerkers zijn de kosten 10,- per medewerker per maand
- Voor medewerker met variabele uren rekenen we 14,95 per medewerker per maand
Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer weten over onze diensten, prijzen en werkwijze? Neem dan gerust contact met ons op. We zijn telefonisch bereikbaar via: 070 430 59 52 en per mail via info@asbadministratie.nl, of neem contact met ons op via het contactformulier.